.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حملات سایبری گسترده به بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی
یک گروه هکری سودانی همزمان با روز جهانی قدس، وبسایت بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرد.
حملات سایبری گسترده به بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی

شمال نیوز : آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی کشور‌های مسلمان به عنوان روز جهانی قدس گرامی داشته می‌شود. این در حالی است که طی سالیان اخیر و با توجه به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی، این روز همراه با اقدامات امنیتی علیه دشمن صهیونیستی همراه است. حملات سایبری یکی از این اقدامات علیه تل آویو محسوب می‌شود.

 

به گزارش جروزالم پست، همزمان با روز جهانی قدس پایگاه‌های اینترنتی بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شدند. 

 

یدیعوت آحارانوت در گزارشی عاملان این حمله سایبری را گروهی به نام "اِنانموس سودان" معرفی کرد که اداره پست اسرائیل، بانک لومی، بانک دیسکانت، بانک میزراهی تفاهوت، و بانک مرکانتیل را هدف قرار داده اند. 

 

اداره پست رژیم صهیونیستی نیز با تایید حملات سایبری اعلام کرد پایگاه این اداره از دسترس خارج شده و هم اکنون نمی‌توان به این پایگاه ورود کرد. 

 

یکی از مشاوران سایبری وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این باره به جروزالم پست گفت: گروه‌های ضداسرائیلی همزمان با روز جهانی قدس اقدام به هدف قرار دادن زیرساخت‌های مالی و اعتباری ما کردند و امروز را جمعه سیاه اقتصاد اسرائیل نامیدند. همانگونه که انتظار می‌رفت تهدیدات علیه اسرائیل در حال افزایش است. 

 

این برای نخستین بار نیست که گروه هکری اِنانموس سودان اقدام به انجام حملات سایبری علیه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی می‌کند. اوایل ماه جاری میلادی (آوریل) این گروه یک حمله سایبری را علیه یک شرکت امنیتی بزرگ اسرائیل به نام چک پوینت اجرایی کرد. 

 

در همان روز نیز چندین پایگاه دانشگاهی در سرزمین‌های اشغالی هدف این گروه هکری قرار گرفت و این موضوع برای چندین ساعت ادامه یافت. 

 

یدیعوت آحارانوت می‌گوید حملات سایبری علیه اسرائیل در راستای اقدام "او پی اسرائیل" (OPIsrael) انجام می‌شود که هدف آن انجام حملات سایبری علیه زیرساخت‌های اسرائیل در راستای حمایت از مردم فلسطین است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.